Pressemeddelelse: SkagensMaleren opkøbes af Frederikshavn Malerforretning

14jan

Via et succesfuldt generationsskifte er SkagensMaleren netop blevet opkøbt af Frederikshavn Malerforretning – med det mål at styrke forretningen i Nordjylland.

”Det er en stor glæde at kunne fortælle, at vi den 31. december 2013 har gennemført generationsskifte med SkagensMaleren og ejer Tommy Jensen”, fortæller Rene Lauritsen, som står for den daglige drift af Frederikshavn Malerforretning.

Han uddyber: ”Samarbejdet indledte vi for et år siden, og vi har fornøjelsen at fortsætte med Tommy Jensen og hans medarbejdere, hvilket for os er forudsætningen for en fortsat succes. Udover traditionelt bygningsmalerarbejde vil vi sammen skabe nye muligheder for forretningsudvikling her i den nordlige del af Danmark”.

Frederikshavn Malerforretning er en del af malerfirmaet Jørgen Jeppesens Eftf., som udfører alle typer malerarbejde for private og erhverv overalt i Danmark. Virksomheden udfører blandt andet skridsikre epoxy-gulve, nanoteknologiske coatings, miljøvenlige og hygiejniske malerløsninger til eksempelvis levnedsmiddelindustrien – foruden en række andre industrier samt større nybyggerier og renoveringsopgaver. Jørgen Jeppesens Eftf. er også blandt de få, som udfører certificeret brandmaling på bærende konstruktioner af træ og jern.

Om overtagelsen af SkagensMaleren siger direktør Lars Jeppesen hos Jørgen Jeppesens Eftf.:
”Vi ser frem til at kunne stå endnu stærkere i Frederikshavn kommune og Vendsyssel, hvor vi i forvejen har mange gode kunder”.

Jørgen Jeppesens Eftf., som Frederikshavn Malerforretning og malerfirmaet Jørgen Jeppesen Aalborg er en del af – har mere end 50 års erfaring. Firmaet beskæftiger ca. 65 medarbejdere og 5 lærlinge – og har med overtagelsen af SkagensMaleren – afdelinger i Hirtshals, Aalborg, Frederikshavn og Skagen. I dagligdagen er der fuld fokus på tre vigtige værdier: Ansvar, Engagement og Kvalitet.